W Centrali Banku Spółdzielczego w Żyrakowie uruchomiliśmy dla klientów nowoczesny bankomat z funkcją wpłat, w którym klienci Banku mogą w prosty sposób WYPŁACAĆ, jak i WPŁACAĆ pieniądze.
Udostępniony bankomat pozwala m.in. na:
- realizację transakcji 24 h / 7 dni w tygodniu
- obsługę transakcji w formie zbliżeniowej
- wypłaty i wpłaty do 300 banknotów w jednej transakcji
- realizację transakcji BLIK
- realizację transakcji poprzez aplikację mobilną – smartKarta (więcej informacji na stronie: https://smartkarta.pl/)
- realizację przelewów (wpłat gotówkowych) do zdefiniowanych kontrahentów bezpośrednio w urządzeniu (poprzez smartKartę)
W celu dokonywania wpłat w czasie rzeczywistym bezpośrednio na swój rachunek należy postąpić zgodnie z poniższą instrukcją:
Po zbliżeniu/włożeniu karty należy na ekranie wybrać opcję:
- „ODBLOKUJ PIN”
- „Aktywuj usługę Mój rachunek”
- ustalić 4-cyfrowe hasło do usługi Mój rachunek – wpisując je dwa razy i potwierdzając zielonym przyciskiem na klawiaturze
Po ponownym zbliżeniu/włożeniu karty należy wybrać opcję „Mój rachunek”, gdzie m. in. będzie dostępna opcja wpłaty gotówkowej na rachunek.
Serdecznie zapraszamy do korzystania z naszych usług!