Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Bankomat

    W Centrali Banku Spółdzielczego w Żyrakowie uruchomiliśmy dla klientów nowoczesny bankomat z funkcją wpłat, w którym klienci Banku mogą w prosty sposób WYPŁACAĆ, jak i WPŁACAĆ pieniądze.

     Udostępniony bankomat pozwala m.in. na:

    • realizację transakcji 24 h / 7 dni w tygodniu
    • obsługę transakcji w formie zbliżeniowej
    • wypłaty i wpłaty do 300 banknotów w jednej transakcji
    • realizację transakcji BLIK
    • realizację transakcji poprzez aplikację mobilną – smartKarta (więcej informacji na stronie: https://smartkarta.pl/)
    • realizację przelewów (wpłat gotówkowych) do zdefiniowanych kontrahentów bezpośrednio w urządzeniu (poprzez smartKartę)

     

    W celu dokonywania wpłat w czasie rzeczywistym bezpośrednio na swój rachunek należy postąpić zgodnie z poniższą instrukcją:

    Po zbliżeniu/włożeniu karty należy na ekranie wybrać opcję:

    • „ODBLOKUJ PIN”
    • „Aktywuj usługę Mój rachunek”
    • ustalić 4-cyfrowe hasło do usługi Mój rachunek – wpisując je dwa razy i potwierdzając zielonym przyciskiem na klawiaturze

    Po ponownym zbliżeniu/włożeniu karty należy wybrać opcję „Mój rachunek”, gdzie m. in. będzie dostępna opcja wpłaty gotówkowej na rachunek.

    Serdecznie zapraszamy do korzystania z naszych usług!