Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Karta Visa Classic

    • Płać wygodnie i bezpiecznie swoją kartą zbliżeniową Visa. W sklepach stacjonarnych i w Internecie. Bez ponoszenia dodatkowych opłat.
    • Aby dokonać płatności zbliżeniowej wystarczy zbliżyć kartę do czytnika.
    • A jeśli wolisz płatności mobilne, łatwo dodasz ją do Google Pay, Apple Pay lub cyfrowego portfela w swoim zegarku sportowym (Garmin Pay i Fitbit Pay).

    Dlaczego warto?

    • Łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS
    • Możliwość dokonywania transakcji w Internecie
    • Możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty
    • 0 zł za wydanie karty

    Przydatne informacje:

    • Aktywacja karty:
      • Kartę możesz aktywować na portalu kartosfera.pl, w bankowości elektronicznej lub w placówce Banku
      • Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN
    • Jak zastrzec skradzioną lub zgubioną kartę?
      • Jeśli zgubisz kartę lub podejrzewasz jej kradzież, zastrzeż ją jak najszybciej. Możesz to zrobić na kilka sposobów:
        • telefonicznie w Banku 
        • telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart +48 828 828 828
        • osobiście w jednej z naszych placówek
        • za pośrednictwem portalu kartowego kartosfera.pl
        • za pośrednictwem systemu bankowości internetowej.
      • Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu. Oznacza to, że jeśli ktoś dokona Twoją kartą zakupów lub wypłaci z niej pieniądze, utracone środki wrócą na Twoje konto.
      • Jeśli razem z kartą utraciłeś dokumenty tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec. Nie ryzykuj, że ktoś nieuprawniony skorzysta z Twojej tożsamości i np. weźmie pożyczkę, którą Ty później będziesz musiał spłacić. Dokumenty również możesz zastrzec w naszym Banku.
    • Jakie są koszty przewalutowania transakcji zagranicznych?

    Gdy dokonasz wypłaty gotówki lub płatności w punktach sprzedaży w dowolnej walucie unijnej innej niż waluta Twojego rachunku, otrzymasz wiadomość SMS z naszego Banku. Poinformujemy Cię w niej o łącznych opłatach za przeliczenie waluty, wyrażonych jako wartość procentową naszej marży w stosunku do najbardziej aktualnego referencyjnego kursu wymiany euro ogłaszanego przez Europejski Bank Centralny. Powyższą wiadomość będziemy wysyłać dla każdej waluty unijnej raz w miesiącu, po dokonaniu przez Ciebie pierwszej transakcji w danej walucie.

    Transakcje niskokwotowe:

    Od 1 lipca 2023 r. transakcje internetowe, wykonywane kartami płatniczymi, mogą nie wymagać potwierdzenia kodem PIN i kodem SMS.

    Wysokość limitów transakcji niskokwotowych, do jakich nasz Bank może nie stosować silnego uwierzytelnienia 3D-Secure, wynosi:

    • Pojedyncza transakcja internetowa - 100 PLN
    • Suma transakcji internetowych - 400 PLN
    • Liczba następujących po sobie transakcji internetowych - 5

    Domyślne limity transakcyjne w Banku dla poszczególnych kart wynoszą:

    Visa Classic:

    • Dzienny limit operacji gotówkowych – 2 000,00 zł
    • Dzienny limit operacji bezgotówkowych – 5 000,00 zł
    • Dzienny limit operacji e-commerce – 0,00 zł
    • Transakcje zbliżeniowe bez PIN – do 100,00 zł
    Napisz do nas

    Bank Spółdzielczy w Żyrakowie

    Centrala - 39-204 Żyraków 137 C: (+48) 14 682 25 70, (+48) 14 670 12 24

    Filia w Dębicy - ul. Kolejowa 29, 39-200 Dębica: (+48) 14 676 35 63

    Punkt Obsługi Klienta w Straszęcinie - 39-218 Straszęcin 125 G: (+48) 14 682 17 20

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)

    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)

    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)

    Reklamacje

    W Banku Spółdzielczym w Żyrakowie zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami w zakładce Reklamacje.