Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Aplikacja mobilna NASZ BANK

     

    Proponowana przez nas aplikacja Nasz Bank pozwala Klientom korzystać z usług Banku na urządzeniach mobilnych (telefony komórkowe typu smartfon, tablety) w wygodny sposób, za pomocą interfejsu dostosowanego do ekranów dotykowych obsługiwanych palcem.

    Najważniejsze funkcje aplikacji Nasz Bank:

    • swobodny i bezpieczny dostęp do usług Banku na urządzeniach mobilnych,
    • wygodna obsługa urządzeń z ekranem dotykowym,
    • weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
    • lista rachunków, lokat, salda, informacje,
    • historia operacji, filtrowanie, wyszukiwanie,
    • przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US
    • przelew QR (płatności bez wpisywania danych, wczytywanie faktur z QR kodem),
    • logowanie – kod PIN, odcisk palca, rozpoznawanie twarzy,
    • wiadomości i powiadomienia PUSH (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji, niegenerujące kosztów dla Klientów),
    • mobilna autoryzacja zgodna z PSD2 (token elektroniczny),
    • geolokalizacja (wyszukiwanie bankomatów i placówek Banku).

    Korzyści dla klienta korzystającego z aplikacji Nasz Bank:

    • mobilność – aplikacja dostosowana jest do urządzeń przenośnych: telefony komórkowe, tablety,
    • dostęp do usług Banku 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas,
    • wygodna kontrola środków na rachunkach,
    • wygodna mobilna autoryzacja dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej.

    Instalacja i uruchomienie:

    Aplikacja Nasz Bank jest elementem systemu bankowości internetowej Banku. Przeznaczona jest dla Klientów, będących już użytkownikami systemu bankowości internetowej. Pełne uruchomienie wymaga instalacji aplikacji na urządzeniu mobilnym klienta (smartfon, tablet) i przeprowadzeniu procesu aktywacji zgodnie z instrukcją (komunikaty wyświetlane w aplikacji podczas pierwszego uruchomienia i konfiguracji profilu użytkownika). Aplikacja Nasz Bank dostępna jest obecnie dla urządzeń z systemem Android i iOS. Można ją pobrać w sklepie Google Play oraz App Store

    Poniżej zamieszczamy Przewodniki użytkownika po aplikacji Nasz Bank, które w prosty sposób przedstawiają wszystkie najważniejsze funkcje aplikacji. Zapraszamy do zapoznania się z nimi.

    Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android) - przewodnik użytkownika (pdf)

    Aplikacja mobilna Nasz Bank (iOS) - przewodnik użytkownika (pdf)


    Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android) - przewodnik użytkownika Klient Firmowy (pdf)

    Aplikacja mobilna Nasz Bank (iOS) - przewodnik użytkownika Klient Firmowy (pdf)

     

    W razie pojawienia się jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt z naszymi placówkami.

    Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej aplikacji mobilnej Nasz Bank!

    Należy pamiętać, że Bank Spółdzielczy w Żyrakowie udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanego sklepu Google Play oraz App Store. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tylko tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł!

    Napisz do nas

    Bank Spółdzielczy w Żyrakowie

    Centrala - 39-204 Żyraków 137 C: (+48) 14 682 25 70, (+48) 14 670 12 24

    Filia w Dębicy - ul. Kolejowa 29, 39-200 Dębica: (+48) 14 676 35 63

    Punkt Obsługi Klienta w Straszęcinie - 39-218 Straszęcin 125 G: (+48) 14 682 17 20

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)

    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)

    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)

    Reklamacje

    W Banku Spółdzielczym w Żyrakowie zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami w zakładce Reklamacje.