Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Prośba o przelew

    Co to jest prośba o przelew?

    Prośba o przelew BLIK to wygodna funkcja, która pozwala szybko rozliczyć się ze znajomymi lub rodziną. Dzięki niej możesz wysłać zapytanie o przelew konkretnej kwoty na numer telefonu innego użytkownika BLIK. Odbiorca otrzyma powiadomienie w swojej aplikacji mobilnej i będzie miał 72 godziny na zaakceptowanie prośby i przesłanie pieniędzy – wystarczy jedno kliknięcie, a środki trafią do Ciebie natychmiast. 

    Najważniejsze informacje: 

    • prośbę o przelew możesz wysłać do osoby, która korzysta z BLIKA i ma aktywną aplikację mobilną w banku udostępniającym tę funkcję, 
    • możesz rozliczać się w ten sposób za wspólne zakupy, składki czy inne codzienne wydatki, 
    • masz pełną kontrolę – możesz zablokować otrzymywanie próśb o przelew od wszystkich lub wybranych numerów, 
    • prośba o przelew jest ważna przez 72 godziny od momentu wysłania. 

    Chcesz uzyskać więcej informacji o usłudze BLIK kliknij tutaj.

    Napisz do nas

    Bank Spółdzielczy w Żyrakowie

    Centrala - 39-204 Żyraków 137 C: (+48) 14 682 25 70, (+48) 14 670 12 24

    Filia w Dębicy - ul. Kolejowa 29, 39-200 Dębica: (+48) 14 676 35 63

    Punkt Obsługi Klienta w Straszęcinie - 39-218 Straszęcin 125 G: (+48) 14 682 17 20

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)

    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)

    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)

    Reklamacje

    W Banku Spółdzielczym w Żyrakowie zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami w zakładce Reklamacje.